Tomrishatun Kizlar bilirsiniz küçük altın ile yapılan bileklikler oluyor sizce yarım altinmi daha iyi duruyor küçük altın mı?
tandirella001 Tomrishatun çeyrek iyi duruyor canım yarım cok büyük duruyor. Eğer çerçeveli falan olacaksa tabi. Ama ipin ucuna takılanlardansa yarım
ecemsmom Tomrishatun ben reşattan yaptırmıştım oda yarım boyutu kadardır herhalde bence güzel duruyor diğeri daha minik duruyor