Kızlar merhaba 1 hafta önce doğum yaptım kızım dünyaya geldi ve sarılıktan dolayı hastaneye yatırdık doktor böbreklerinin ikisininde normalinden küçük olduğunu söyledi ilerleyen dönemde diyalize girebilir dedi varmı böyle bi şey yaşayan nasıl bi yol izlediniz