Meskub İkinci çocuğum hayırlısıyla Mart’ta doğacak şuan 10+3 ilk çocuğa göre daha da heyecanlıyız ilk çocuk 4 yaşında erkek tahminimce ikinci bebeğim de erkek olacak sizler ne hissediyorsunuz?
GamzeDurmus Meskub bende 10+6yım doktora göre 3 gün öndeydi bende erkek diyorum ama herkes bana kız olacak seninki diyor benimde 6.hissim kuvvetlidir açıkçası o yüzden kız mı diye hiç düşünmüyorum kıyafet bakarken bile hep erkek bakıyorum tabi en iyisini Allah bilir ama hissiyatım o yönde. Alışveriş olarak da nereden başlasam bilmiyorum bebek arabasını aldık sadece artık yavaş yavaş inşallah birkaç şey daha alırım 🥰
Mrv1007 Meskub bizim de martın sonu olarak görünüyor doğum, 8+6 bugün. İlk doğum olacak çok heyecanlıyım, bilinmezliklerle dolu bir yol olacak benim için. Mide bulantılarım maalesef hala devam ediyor, halsizlik falan da var. Bakalım hayırlısı 🙃🙃
GamzeDurmus Meskub birde bende yüzümde çok fazla sivilce çıktı o moralimi bozuyor biraz bu kadar olmuyordum her tarafım leke leke olmuş gibi nasıl olacak artık bilmiyorum 😂😂
eliftokdemir Ben de 13 haftalık hamileyim benim bebeğimde martta doğacak ilk gebeliğim çok heyecanlıyım. Cinsiyetini çok merak ediyorum bir öğrensem hemen alışveriş yapacam🤗
Zehraspl Meskub Bende suan 15+3 deyim ama ultrasona gire 16 dayim ilk cocugum kzidi buda erkek ben basindan beri dedim erkek olcak die herkez kiz olacak diodu benim dedigim cikti🤣🙈
hilalsahin35 Meskub bende 19 haftalık hamileyim ilk çocuğum 🤰🤰martta dogacak inşallah ilk ogrendigimden beri erkek hissettim yanılmamışım 🤭🤭