Kızlar bana dua edin nolur elim ayağım titriyor 🙏35+5 haftalık hamileyim 2 gündür hareketleri az diye post açmıştım bilirsnz belki hani hareket ediyordu günde 10 defa falan ama diğer günlere göre daha az hareketliydi dedm yeri daraldı falan evham yapmıyayım bugunde sağlık ocağında randevum vardı sabah o sıra hemşire kalp atışına bakaym otur dedi oturdum neyse baktı aletle Allah Allah falan dedi ne zaman hareket etti en son dedi 1 saat önce dedim bende size bunu soracaktm dedim hareketlerini dedim yeri daraldı ondndr telaş yapma bşr uzan dedi uzandım o sırada baktı suratı falan düştü acile git hemen dedi niye dedm 120 çıkması lazım kalp atışı en az senin 90 dedi aile hekimimi aradı söyledi o da acile yönlndir kadın doğuma dedi 🥺 şu an yoldayım gidiyorum bana dua edin dualarınızı eksik etmeyin kötü bir şey olmasın🙏ve eğer bebeğinizin huyunh biliyorsanız kesnlikle az harekette falan ihmall etmeyin🙏