Hanımlar 2 hafta sonrasına 20.haftamda detaylı ultrason için randevu aldık devamlı takiplerim devlette yapılıyor. Özelde yapılan detaylı sonucu rapor vermiyoruz dedi hastane sadece bebeğe ait ultrason çıktıları veriyormuş doktorum da yaptır ve bana gel dedi. Sormak istediğim rapor vermiyorsa eğer ben devlette ki doktoruma ne göstericem başına gelen var mı acaba. Birde bilmediğime ultrason sonucu ne veriliyor ne yapılıyor detaylı da