Kızlar dün kontrole gttm 36+2 yiimm normal dgum istediğimi soyledim o zman hergun yürüyüş yap dedi ona tamam dedm ama hurma yemeli miyim,korunmasız ilişki serbest mi ,squat flan yapmalı mıyım bunları sormayı unuttm doktorumda başka bsey demedi ? Acilmam olmaz diye endişeleniyorum sizce hurma flan yemeye baslimmi kaç tane ile ?