Selam güzel anne adayları. 37+4 te gelen nişanım sonrası hastaneye geldim 2 cm açıklığım olduğu bebeğim baş geliş olmasına rağmen ancak henüz başının kanala yerleşmediği söylendi ve kendi isteğimle eve döndüm. 38+1 de bebeğim toplanmaya başladı o akşam 19.00 dan itibaren sancılarım düzenli geliyordu. Önce 45 dakika sonra yarım saat sıklıkla gelmeye başladı akşam 9 dan sonra da bebeğim 15 dakikada bir sancıya düştü , 7-8 dakika olana kadar evde bekledim. Gece 01.30 da hastaneye geldim. Açıklığım 4-5 cm idi ebe artık başının yerleştiğini söyledi . Suni ile hafif desteklemek istediler (kesinlikle korkmayın) sonra açıklığım ilerlemiş ebe sabaha doğuracağımı düşünüyordu ama benim sürekli tuvalete gitme hissim olunca açıklığıma baktı açıklık 9-10 cm idi. Doğumhaneye alındım. Doktorum geldi ne kadar süreceğini sordum tamamen size bağlı dedi sancım geldikçe masanın kenarlarından tutarak ve çenemi göğsüme dayayarak sanıyorum 3 en fazla 5 kez ıkındım ve oğlum 05.55 te doğdu. Sütüm de hemen geldi. Hepinize su gibi doğumlar diliyorum. Sorularınızı cevaplayabilirim 🌸