Gmz-e ben evime giremiyordum 13 haftamız bitti çok şükür geçti sadece kokulara hassasiyetimiz kaldı, doktorum bana yemek için sorun yapma su ayran tüket meyve için biraz zorlan dedi öyle geçirdim inşallah seninde geçer ilaç içmemek için zorladım kendimi bide ben yan etkisi falan çoktu zencefilli sakız buldum eczaneden iyi geldi