iremcannn1907 benim usg ile farklı çıkıyor adetime göre 23+4 oluyor doktor usg göre yazacak galiba izini ben de anlamadım, isyerim çok uzak o yüzden doktor çarşamba günü yazarım dedi,3 gün erken yazmış oluyor sorun olacak olsa yazmazdı galiba,normalde 24+0 olunca