seher_edz Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim boğazım çok ağrıyor yutkunamıyorum intihap var sesim gitmiş ne yapabilirim ballı süt içtim nane limon içtim zeytinyağı içtim ama tık yok neler yapabilirim 🥺😢
Meless seher_edz lütfen ilk işiniz covid testi olmak olsun. Bende soğuk algınlığı sanmıştım delta varyantına yakalanmışım… 9.günümdeyim karantinada. Onun dışında elma sirkesiyle sürekli gelip gidip gargara yapın ağrıyı hafifletecektir. Çok geçmiş olsun
Deletedmom5545 Bende bu sabah öksürük ve boğaz ağrısı ile uyandım Önce balın içine karabiber atıp yedim daha sonra boynuma şal doladım şimdi biraz daha iyiyim