Hanımlar 37+1 haftalık gebeyim. Dün kontrolüm vardı çok şükür herşey yolunda. Bebek kanalda ve aşağı inmiş. 1 cm açılmam var. Normal doğum gözüküyor. Doktorum haftaya cuma İçin randevu verdi fakat daha erken gelebilir bebek dedi. Dün akşamdan beri de akıntım var. Bu akıntı her zaman oluyor fakat dünden beri gelen akıntı sarımtrak renkli ve azar azar geliyor. Kasıklarda ve belde ağrı hissediyorum ama sancılarım düzenli değil. Doğum yakın mı ? Benim kız gerçekten cumayı beklemeyecek mi acaba ?