Selam kızlar,
29 haftalık hamileyim ve beni yavaştan doğum stresi sardı :) ablam 10 gün önce spinal ile sezeryan oldu. 3 gün sonra hiçbir şeyi kalmadı. Ama ilk 3 gün sütü gelmedi ve kendini çok kötü hissetti. Ayrıca dikişlerden çocuğuyla ilgilenemedi hiç ve çok kötü bir gaz sancısı oldu gece, ölüyorum sandım dedi.. Sezeryanda bunu duyuyorum. Benim en korktuğum o gaz sancısı… Epiduralle normal doğum a sıcak bakıyorum ama ben 90 kilo oldum boyum 165. Daha 2 ayım var. Elimden geldiğince dikkat ediyorum ama elimde değil alcam illa birkaç kilo daha doğuma kadar. Kilo doğumu zorlaştırır diyorlar. Sizin fikriniz nedir. Kendimi ve bebeğimi riske atmayıp direk sezeryan mı düşünmeliyim. 28.haftadayken doktorum daha erken birdahaki görüşmede doğumu konuşuruz dedi. Bebek daha dönmemişti zaten.. Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi alabilir miyim?