Erkek bebek bekliyorum salı günü gittiğimde 2 cm açılma var ama bebek kanalda değil kafa ölçüsü 41+3 demişti ve olası doğum tarihi olan 18 ağustosa sezeryan dedi ben gitmedim belki %1 ihtimal bebek kanala iner diye ama yok bikac gün tekrar beklemek istiyorum hocam dedim suni sancı alsam bebek kanala iner mi dedim acı cektiginlw kalırsın dedi bugün tekrar kontrole gidicem napcam bilmiyorum
Sezeryan olmak değil de o ameliyathane beni çok korkutuyor birde acaba belki keşke demek istemiyorum tabiki bebeğin sağlığını da riske atmak istemiyorum ama çok zor durumdayım 😔