Hatun58 ilk 3 aydan sonra coook hizli geciyor inan. Ilk 3 ay heyecandan korkudan panikten gunler gecmiyor.. ama sonra 2. Trimester ilac gibi geliyor ve rahatliyorsun belirtilerin gidiyor, alisiyorsun kabulleniyorsun bi bakmissin 30. Hafta olmus. Ben burda 20. Haftadayim 30. Haftadsyim diye yazanlara nasil grcmis zmn bende gelebilcekmiyim acaba o zamanlara diye ibretle bakiyordum ama geliniyor hemde cok hizli. Ilk haftalar 9 ay sanki bir yil gibi geliyordu suan 33. Haftamdayim cok az kaldi dogum korkumdan vakit gecsin istemiyorum.. dusunnnnn….