cennetkokulum_ Kızlar 21 haftalık gebeyim ağzımda zehirimsi bir tat ile uyandım hastaneye gidiyim dimi var mı daha önce başına böyle gelen ilk gebeliğim tecrübesizim
muallimehanimmom5 cennetkokulum_ gebeliğimin basından beri ağzımın içi zehir 😏hiç o tat gecmedi haftadayım geçmesine dair umudum da kalmadı 🧐bulantıyı da tetikliyor ben doktoruma danıştığımda hormonların sebep olduğunu ve normal bir durum olduğunu söyledi panik olmayın insallah sizin sonradan başlayıp hemen biter
cennetkokulum_ Clementinee insan ister istemez korkuyo kontrolüm pazartesi günü yine de gitsem mi gitmesem mi çok arada kaldım normalde eğer içim rahatlar bi nebze
BusraUras cennetkokulum_ muhtemelen bende de vardı doktor mide koruyucusu verdi ama içmemiştim bebişe bir zararı olur mu acaba diye. Siz yine de doktorunuza bir danışın.
cennetkokulum_ muallimehanimmom5 ohh rahatladım şu an çok teşekkür ederim sizin de hemen geçer inşallah geçmiş olsun