Ceysii01 karından canım. Ama benim şöyle bişey oldu. İlk gittiğimde enfeksiyon için gitmiştim oranın makinesi daha iyiydi sanırım doktor gelmişken bi bakalım dedi ve göründü. Bi hafta sonra başka bi hastaneye kontrol için gittim. Bebeği geçtim kese bile görünmedi karından. Doktorum da bi emin olalım içimiz rahatlasın diye vajinal baktı. O zaman hiç beklemediğimiz halde kalp atışını da duyduk. Arkadaşım 8. haftayı bekledi kalp atışı için