Taze bir anneden selamlar herkese.
DÜN AKŞAM 6 da yemekten sonra suyum geldi. Doktoru aradık hemen gel dedi. Baktılar ki 4 cm açıklığım var. Öyle hızlı geçti ki saatler anlatamam. Ben günde 150 squat yapıyordum ve çok hareketliydim. Sanırım doğumunun rahat olmasını buna bağlıyorum. Çok rahat geçti. Sancılarımı bağırmak yerine hep sabır ettim ve dualarla ıkınarak geçirdim. Özelde doğum yaptım. Ebem inanılmaz destek çıktı. İki de bir çocuğun kafasını yerleştirmeye çalışıyordu. 3200 kg kızım oldu. Şimdi ise mışıl mışıl uyuyor. İnanın dünyanın en güzel sahnesiydi benim için. Kesim olmadı şükür sadece içten 2 dikişim oldu. Yürüyebiliyor kalkabiliyorum tek başıma WC geçebiliyorum. Şükür rabbime çok rahatım. Sancılarım geldikçe ovalayacak annelerim oldu. İnanılmaz rahatladım. Sorunuz varsa alırım kızlarrrr hiç korkmayın sadece kendinizi sakin bırakın. Bu arada yaşım 25🤗