Arkadaslar 29+2 olduk Allahın izniyle,, ilk gebeliğim,, cok sukur sağlıklı ilerledik bugüne kadar ya Bi kaç gun öncesi sabahları erkenden bile hareketlerini hissederdim sımdi sabah hic hareket etmıyor gün icinde de cok cok az hareketleri var neden kaynaklı normal mi bu durum iyi midir bilmiyorum. Doktora gitmeme de daha var,, aksam gec saatlerde birazcık Bi kıpırtı oluyor eşim sayıyor ama yine de tatmin olmuyorum acıkcası endise halinde oluyorum gün icinde 😔