Ceydakrn İngilteredeyim, sabah 10.30 da gittiğim doktordan 4.30 da ancak çıktım. Kanama ve sancı olduğu için ve bebek 20 haftadan küçük olduğu için yetişkin acilden giriş yapın dediler. Sadece acilde 4 saat bekledim. Sonuç 10 dk ultrasonda baktılar. İlaç falan yok burada. Türkiye’deki doktorumu aradım o da progestan önerdi ama burada diyorlar kanamanın miktarına bakın. Çıkınca sinir boşalması yaşadım resmen. 4 saat sadece 4-5 hasyaya bakmak için en az 4 saat bekliyorsunuz. Ve sadece ultrasonla bakıp gönderiyorlar . Ya bi ilaç verin bi tedavi verin yok .