Mineda bende ister istemez senin gibi kilo alıyorum diye tedirgin olmaya başladım bi ben 5 sene bekledim yavrum gelsin de sevindirsin bizi diye en sonunda zayıfladım da öyle oldu çok korkma sonuçta bidaha bu güzel günleri ne zaman yaşarız Allah bilir psikolojisi etkileniyor insanın en başlarda heleki biz gibi aylarca kilo vermeye uğraşmış insanlarda daha çok ister istemez korku oluyor yA çok kilo alırsam diye de en güzel zamanların zaten alışıksın salma sadece nasıl beslenmen gerektiğini gayet iyi biliyorsun kilo verdiysen aynen devam ben ettim sen etme 🤦🏼♀️Şimdi bende doktor çok almışsın deyince devam 🥲