-momymomy3 Kezban_ ilk oğlum 4075gr ikinci oğlum 3500gr şimdi üçüncüyü bekliyoruz henüz küçüğüz 10+4 haftalık 😊
pnrysfdnz Dua35 sağlıkla büyütün insallah kuveze girdi mi acaba bende sali gunu 36 oluyorum ve muhtemelen doğumum olacak iki kere ciger gelistirici yapildi ama korkuyorum kuveze girmesinden
Dua35 pnrysfdnz amin İnşaALLAH 🌸34. Haftada erken Doğum riskim başladı ciğer geliştirici vurulmuştu ,küvoze girmedi çok şükür
H_myra1 Kezban_ 40 haftada 3.150 kızımı 40+2de 3.110 gr oglumu dogurdum bu kaç gelecek olan kaç kilo olur bilmiyorum çokta kilolu birşey beklemiyorum zaten 😅
aslanreis Kezban_ 39. Haftada 3.080 gr dogmustu kızım çocukluguda iştahsızlık sıkıntısıyla geçmişti 🤦🏻♀️