Gamzemutlu haftan ilerlemiş canım normaldir o zaman her zamanki akıntıysa bazen benimde bi süre çok oluyor bi süre hiç olmuyor daha 30.haftamdayım bi fikrim yok açıkçası seni yanıltmakta istemem içim rahat etsin dersen doktorunla iletişime geç veya eczanede amniyon sıvısını ayırt etmek için kullanılan pedler varmış omlardan alıp deneyebilirsin eğer suyun sızıyorsa bebeğin susuz kalmasın sonra