Btl_kara tansiyon yüksekliği çok ciddi ce riskli bir durum. Bende tansiyon takibindeyim daha yatış falan demedi. Evde hergün ölçüp mesaj atıyorum doktoruma. Doktorunuzu dinleyin mutlaka. Bana yatış verse kesin yatarım, çünkü tek başıma evde korkuyorum. Tansiyonum çıkınca burnum inanılmaz kanıyor. Allah korusun beyin kanamasını tetikler. Kötü düşünmeyin doktora güvenin.