Canım 25+5 im bugun bende. Geçen haftadan beri geceleri artan kaşıntım var. İki kez tahlil yaptırdım, karaciğer enzimlerine bakıldı ama bi sıkıntı çıkmadı enzimlerde. Doktorum gebelik kolestazı olabilir demişti ama tahlil iyi çıktığı için dermatolojiye yönlendirdi. Öbür hafta dermatologa gidiceğim, o kadar kaşınıyor ki her tarafımı çizdim kaşımaktan