Merhaba 9 haftalık gebeyım ılk tecrubesız oyuzden yardım edermsnz :( ıkı gun once cok yurudum sabahda ılıskı olmustu , sonra oembe akıntı geldı ıkı kere , doktora gttık hemen cok şükğr bebek ıyıydı ama genede otuz gün progestan verdı , dungece ilk koydum ama gece gene geldı kahvemsı pembe ) doktor 3 günntakıp etcez dedı ama korkuyorum karnımda sağ tarafım agrıyor batıyor 😞 gaz sancısı gbı yaşayam vaarmı