Snmlhn0 azda olsa bebeğin suyunuz azalması onun sağlıgı için iyi değil uyun azar azar gelmesi bile önemli nilan geldikten sonra hemen doğum başlamaz ama su geldikten sonra sancın olmasa da sezaryana alınırsın en kötü suyun azda olsa geldikten sonra bebeğin enfeksiyon kapma riski var daha kötü olabilcek olan ihtimalleride sayayımmı sizin için ve bebeğiniz en iyisi suanda hastanede beklemek