Merhaba öncelikle sonunda kızıma kavuştum çok şükür ikimizde sağlıklıyız uyurken biraz bilgi vermek istiyorum çünkü çok zor şeyler yaşadım bilgisizlik yüzünden çok acı çektim umarım size bir faydam olur Gebeliğimin ilk üç ayı kusmayla geçti meğer bir mide koruyucu yeterliymiş ve bebeğe zararı yok olan ilaçlar varmış boşu boşuna üç ay reflü ile uğraştım daha sonra düzenli krem kullanmama rağmen o kötü günler başladı çaylıyordum ve önemli değildi benim için bebeğimiz sağlıklı olsunda iz kalsın dedim hayır öyle olmadı ihmal etmeyin arkadaşlar o çatlaklar puppp denen cilt hastalığına sebep oluyormuş inanılmaz bir kaşıntı şiddetli yanma ve iltihaplanma başladı ve tüm vücudumu sardı öncelikle çaylaklarınıza engel olmaya çalışın benim en büyük hatam hergün istisnasız banyoda liflendim bu da hastalığın yayılmasını sağladı ve kaşıntı bi anda şiddetlendi ta ki 37+6 ya kadar dayanabildim sezaryen doğuma alındım hemen çünkü dayanacak ne gücüm ne bedenim kalmıştı şuan 4 günlük anneyim ve hala puppp denen illetle uğraşıyorum kortizon alıyorum damardan bebeğimi emziremiyorum maalesef sağdığım sütümü döküp mama yapıyorum kızıma lütfen dikkat edin kaşıntıları ciddiye alın Allah düşmanıma yaşatmasın bu hastalığı spinal sezaryen oldum bu Arada asla düşündüğünüz gibi değil 4. Günüm şişlik ödem oluyor tabi ama şuan hamilelik öncesi gibi rahatım sormak istediğiniz birşey olursa elimden geldiğince cevaplarım sezaryen hakkında cümle kurmadım 😂çünkü en kolayı oydu benim öykümde 50 kere daha sezaryen olurum asla zor bişey değil ☘️Tüm doğum yapacak arkadaşlara sağlıklı huzurlu doğum diliyorum Allah bebeğinizi sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🥰☘️