Brcu1 40+1 selamlar oğluşumla bizden canım benim.. bizde de gelen giden yok post açtım fikir alıyorum saatlerdir görmüşsundur belki🤭🙃
Valla şuan beklesekte gelmeyenin gelmeyeceği daha yüksek ihtimal bekleyen annelerin yorumlarına göre, şuan cumartesi %70 sezeryan olma ya da %30 salı gününü yani 40+6 olmayı beklemeyi düşünüyorum.
Çok zor bir karar Allah yardımcın olsun seninde 🙏🏻❤️
Kanala girdi mi peki ya da açılman nst de sancın vs herhangi bişey var mı ben de hiçbiri de yok çünkü şuan suni sancı bile etki etmez diyor doktorum🥺