Selam kızlar 21 haftalık olduk ama halen cinsiyetini tam bilmiyorum.
Malûm pandemiden dolayı randevu bulmak zor bende tıp merkezine gittim doktor kesin bi şekilde %90 erkek dedi.
Sonra ilk gebeligimdeki doktora gittim devlette oda kıza benzetti.
Sonra sonra 2 kez gittiğim doktora gittim gostmerdi kendisini.
Şehir dışına çıktım orda da eğitim ve araştırma hastanesinde muaneye oldum gene göstermedi.
Ben ise çok merak ediyorum herşeyden önemli olan sağlıklı olmasını
Bir Oğlum var Rabbim hayırlısıyla kız nasip eder inş.
Şimdi Pazartesi günü randevum var ve kendisini göstermesi için ne yapabilirim