Kelebek14 Kizlar dogum hikayemi anlatmak istemiyorum cunku cokta pozitif sayilmaz kimsenin morelini bozmak istemiyorum ama bi kac tavsiyede bulunup birseyler sormak istiyorum Oncelikle dogumu hic beklemiyordum gunler gecmiyordu gece saat 5:30 da altima kacirdigimi zannederek uyandim tuvalete gidip bakmak icin ayaga kalktim bacaklarimdan su bosaldi ve saatlerce bu su gelmeye devam etti sizinti halinde bi anda hepsi bosalmiyormus yani😂17saat sanci cektim size tavsiyem sancilariniz 15 dkk ya bir dusmeden hastaneye gitmeyin psikolojiniz cok bozuluyor gercekten 17 saat bana 17 yil gibi geldi normal dogurdum suni sanci vermedi doktorum dikislerim var dikislerden ve kesiden kesinlikle korkmayin ben dikilene kadar kesildigimi bile bilmiyordum yirtildi galiba dedim hayir kesi var dedi hic anlamadim ne ara yapti dikisleri hiccc hissetmedim desem yeridir dogumdan sonra eger dikisleriniz olursa ve buyuk tuvaletiniz gelirse dikislerim acir diye korkup sakin tutmayin acimiyo aksine buyuk tuvaletinizi tuttukca dikislerinize baski yapip sancinizi ikiye katlar ben saatlerce tuttum korktum ve bu yuzden cok sancim oldu ama sonunda yapmak zorunda kaldim ve inanilmaz rahatladim 24 saat hastanede tuttular tabikide dogum yaptigim gece fazla yuruyup hareket edemedim ama ertesi gun her firsatta yurudum eve geldim yatmadim herkez kizdi bana sen nasil lohusasin yat biraz diye ama hic yerimde durmadim ama hareket ettikce hem sancilarim hafifledi hemde daha cabuk iyilesti dikislerim simdi varsa tecrubesi olan benimle paylassin sutum hemen gelmedi ama bebegim bosta olsa surekli emdi simdi az az damla damla gelmeye basladi ama bebege yetmiyo acliktan agliyo hep ebe kesinlikle mama verme emdikce cogalcak sutun dedi surekli yiyorum sutum gelsin diye meyve sut bulgur ayran allah ne verdiyse geliyo ama az bebegim sinirlenip agzindan atiyo bu sefer sizce en hizli ne getirir sutumu?
Happy_27 Kelebek14 hayırlı olsun 🌸 bebıs kaç kg ve kaç dıkısınux oldu su gelmesinden önce agrınız varmıydı
EbrarLinaBebek Kelebek14 canım ılık suyla duş al ve duşta göğüslerin masaj yap elinle suyun adında sanki bebek etmiyormuş gibi içten dışa doğru bastırarak masaj yap kardeşimin öyle olmuştu ilk başta halm duşa sokup öyle yapmıştı kardeşime ve sütü gelmişti.
Bebegimicin1 Kelebek14 canım ebeler mama verme demiş ama mamaya azda olsa başlamanı tavsiye ederşm moralini boxmak yada üzmekiçin demiyorum bebek doymuyorsa açlıktan şekeri düşer sarılık olmaya başlar 1 saatte yarım saatte emzir sık sık süt gelmesede emzirki gelsin tavsim her emzirme önce ve sonrasında 1 su bardagı su iç her seferinde sütü çoğaltan sudur ve bazı eczanelerde ve aktarların hepsinde oluyor genelde milk tea diye süt çayı çok faydasını gördüm grip bile olsam içerdim 6 aydan sonra bebğime bile vermeye başlamıştım içinde 27 bitki baharat var rezenesi ısırganı ıhlamıru kimyonu aklıma gelmiyor okudumda aklımda kalanlar bunlardı 2019 da almıştım ama şimdi 2. Doğumumdan sonrada aynı çayı alıcam
Aysegull61erva Kelebek14 brbeğini sağlikla büyüt canım 🤲 dere otu yiyebilirsin oda guzek süt yapiyo ayrica bisey eklemek istiyorum hemen hastaneye gitmeyin demişsin ama suyu gelen bazı bebekler susuz yaşayamıyo acil sezeyana alınıyo o yüzden suyu gelen hic bir anne beklemesin direk hastaneye gitsin önce sancı gelirse evde beklenebilir
melikeyakisiklii bol su, rezene , mısır, bulgur ve incir canım birde bol bol emzir emzirmediğin zamanlarda da sağmayı dene ki süt kanalların açılsın
Kelebek14 Happy_27 bebis 3 kilo dogdu cok fazla dikisim var sayisini bilmiyorum cunku dikisten 2 saat sonra acilma oldu dikislerimde suyum gelmeden once sancim yoktu dogum aklimda bile yoktu suyum gelirken de sanci yoktu 17 saat sonra dogurdum ama 10 saat sonra ciddi sancilarim geldi
Ysmmmnn Kelebek14 bol hol emzirmek ve sıvı tüketimi sarılık olmasın dikkat edin mama takvşyesi yapın istersenz