Selam tatlimlar
Şimdi şöyle biz 37+2 deyiz artık
Hareketlerini tabiki hissediyorum dönüyor vs ama çok değil
Benim kızım baya baya bı uslu yani eşimde diyorki acaba niyetinde biseymi var hareket edemiyor diyor
Ne alakası var dedim herşey normal gözüküyor ultrasonlarda vs ne bileyim herkes anlatıyor şöyle tekme atıyor böyle tekme
Bizde tık yok🤣
Sizde durumlar nasıl 😊