Magnolia123 Kızlar merhaba 33+5 günlüğüz. Bebeğim son bir kaç gündür neredeyse her gün hıçkırıyor. Ritmik hareketler olduğu için anlıyorum. İnternetten araştırdığımda bebeğin emmeyi öğrendiği yazıyor. Sizin başınıza geldi mi doktora sordunuz mu? Randevumuz Çarşamba o yüzden henüz soramadım
RabiaYrkAcar Gayet normal demişti bana doktorum ilk gebeliğimde şimdi de oğlum aynı şekilde ablası gibi sık sık hıçkırıyor o dönem egzersizler yapıyor nefes egzersizleri demişti doktorum hatta iyi olarak bile bahsetti 😉
Magnolia123 RabiaYrkAcar ay öyle mi çok sevindim şuan alışsın bakalım akıllı bıdıklar güzelce nefes alsınlar inşallah 😍😍😍😍 cevap için çok teşekkürler