Ozlemp Merhaba arkadaşlar size bişey sormak istiyorum. 31+4gunluk hamileyim sürekli bı yerlere karnımı çarpıyorum ya masaya otururken yada mutfak banyo tezgahına aynı şeyleri yaşayan var mı çok korkuyorum bsey olcak diye ya
YuvarlanamayanPandaa Ozlemp ikinci hamileliğim ilkindede bundada vazgeçemediğim şey tezgahta iş yaparken çok dayanıyorum 😂çekiliyoyroum geri dayanıyorm
ftmnrdmrl 35+2 olduk bugün bende bugün aynı şeyi eşime söyledim artık mesafeyi mi ayarlayamıyorum ya da çok büyüdü ondan diye düşünüyorum. İşin kötü tarafı göbek deliği de iyice öne çıktı çarptığımda ya da sürttürdüğümde canım acıyor 🤦🏾♀️