Kızlar aksam bir post açmıştım sancım yok mu var mi diye fotoğraf atmıştım takipli olduğum hastaneye gittim sancilarim 150 ye kadar çıkıyor doktor yatak istirhati ve bol su icmemi söyledi benim bildiğim 150lerde sanci doğum sancisi değil mi lütfen bir akil verin daha bebeğim 34+3 günlük