_Evlatcennetkokusu_ yeminle bende korkuyorum. 1.ci 39+0 da guzel oldu dogum. 2.ci 39+0 da zor oldu halen aklima gelince feci korkuyorm. Simdi 36+6 yim resmen yusuf yusuf ben . Bugun kontolm vardi ve son günlerde cok kasilma yasiyorm sancilar cikdi 100 lerde. Haftaya yine kontrol var bakalim. Dr ma onceki gittimde sordugumda, genelde 3.cu dogumlar 2.den zor oluyor demisdi, iyice ettim altima korkudan. Rabbim.cümlemize kolay dogum versin. Bende sanki o 2 bebis dogurmamisim gibi bir his 🙄