Mehtap_93 hangi ülkedesin bilmiyorum bende fransadayım, ilk 3 ay bitene kadar ultrasona bile alttan baktılar 3 ay bittikten sonra karından bakmaya başladılar.
Elle muayene olarak sadece son randevumda doktorum tatile çıkacağını söyledi kontrol amaçlı baktı kapalı açıklık yok dedi bitti.
Sürekli aynı doktora gidiyorsan eğer sor istersen neden diye sonuçta hastasısın ve sana bilgi vermek zorunda