balkupumm canım şimdi çıktım muayeneden ben özel muayenehaneye gidiyorum ama doğum jimer de olcak , nst ye bağladılar ama hiç sancım çıkmadı ve bebeğin kilosu 3800 olmuş 38+0 haftalık bugün haftaya Cumartesi kontrole çağırdı pazartesi de planlı sezeryan olucak nasipse çünkü sancı olmadığı için normal doğumu beklersek 4 kg yi geçer dedi doktorum normal doğumda sen zorlanırsın o yüzden sezeryan yapmak mantıklı olur dedi sezeryan olacağım içinde bu hafta çatı Muaynesi yapmayı gerek görmedi :)