Sabah 11 de doğuma gireceğim inşallah . Dualarınızı bekliyorum. Koskoca 9 ay geçti ve bitti. Bebeğim makat geliş ne kadar çabalasakta maalesef dönmedi . Bu sebeple zorunlu sezeryan olacağım. İlk bebeğim. Sezeryan olmayı hiç ama hiç istememiştim. Bunda da vardır bir hayır. Şuan çok karmaşık duygular içindeyim. Mutluluk stres gerginlik . Karnımın bu büyüklüğüne veda etmeye bile hazır değilim sanki. Yarın 38+0 olacağız. Epidural ile sezeryan olacağım. Deneyimi olanlar paylaşa bilirmi . Toparlanma süreciniz çok uzun sürdü mü 🌸 sanırım sabaha kadar uyuyamıyacağım bu gece bir mucize olsa da bebeğim dönse bende normal doğursam 🥺