Merhabalar oğlum 33+1 de sezeryan ile erken doğum olmuştu. Bugün kızıma 34+5 hamileyim öğle saatlerinden bu yana ara ara tatlı bi regli ağrısı belime giriyor 15-20 sn sonra geçiyor düzenli değil 1 saatte 2 saatte bi geliyor bunun anlamı nedir bilen var mı? Pazartesi kontrolüm var..