Hayırlı uğurlu olsun, rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Dış gebelik, mol gebelik, boş gebelik, kimyasal gebelik, sağlıksız gebelik kanda belli olacak durumlar değildir. Doktorunuz size her zaman en kötü ihtimali söyler. Sizin bu aşamada yapmanız gereken ya 2 gün arayla ya da 4 gün arayla betahcg takibi yaptırmanız eğer bir yükselip bir düşüyorsa dengesiz bir artış varsa tanı konulabilir ancak. İlk verdiğiniz kan değerinden yola çıkarak bu şekilde bir yorumda bulunması sizin kafanızı karıştırmış. Siz en iyisi kadın doğum doktorunuza randevu alıp ilk muayenenizi gerçekleştirin 🙏🏻🦋