tgbadgn baya siddetli sırtımdan kasıklarıma atan sancım var ve 7 dakikada 1 arada 5 dakikada 1 geliyo sancımı evde çekip öyle hastaneye gitmek istiyorum lütfen dua edin benim için🙁
Emsare Düzenli 5dk da bir geliyorsa Doğum yakın olabilir hastaneye gidin isterseniz. Benim doktorum öyle söylüyor
tgbadgn Emsare suan hazıraniyorum baya sancim var dayanamıyorum gidicem suyum gelir belki dedim gelmedi
tgbadgn Demirtass12 malesef nst de baya sancım var açılmam 2 cm eve geldim tekrar nasıl gecicek bilmiyorum Allah hepimizin yardimcisi olsun
tgbadgn Ysmmmnn hayır nişanımm geliyo baya sancım baya kötü vuruyo dayanabildigim kadar dayancam sonra hastaneye gidicem
alazzeyneperva tgbadgn gözünüz aydın nasıl oldu kısacık yazarsanız cok sevinirim 3 gundur düzensiz gelip giden sancı çekiyorum nst de 60 in uzeri cikiyo ama düzenli deil çok yoruldum napicagimi bilmiyorum artık