adenimo canım ben lierac çatlak kremi kullandım 5. Ayımdan itibaren göbeğime , hiç çatlak oluşmadı ama bacaklarımda olacağını hiç düşünmediğim için sürmemiştim sonradan bacaklarımda kırmızılıklar oluştu şimdi bacaklarıma da sürüyorum . Tavsiye ederim yağ gibi değil de jel gibi yapışkan bir krem