Herkese merhaba öncelikle inş güzel doğumlarınız olsun
32 . haftamda başlayan sancılarım ve açılmam vardı günlerimi yatarak geçirdim hep taki bu sabah uyanana kadar uyandığımda adet sancısı gibi bir sancım vardı ama gittikçe artan ve düzenli olan daha önceleri oluyordu dinleniyordum geçiyordu bu sefer geçmedi haftamda erken olduğu için doktoru aradım bebeği riske atmayalım hemen gel dedi ve hastaneye geldim kapıdan girer girmez suyum geldi ama çok fena insan bazen suyum mu geldi acaba diye tereddüte giriyorya girmeyin baya şakır şakır su geldi sancılarım çoğaldı açılmam 4 cm di bir saat suni sancı aldım en can alıcı nokta suni sancı beni öldürdü ve artık gücüm kalmamıştı neyseki 5 cm olmuştu açılmam sürekli alttan kontrol edip uyarmaları beni çok yordu neyse epidural takıldı fakat hiç acı sızı hissetmedim takarken 5 dakika sonra bütün agrım gitti ve pilates topuyla spor yaptım hissettiğim tek şey baskı oldu ve baskı geldikçe zıpladım topta iki saat sonra 7 cm oldum fakat sancılar tekrar gelmeye başladı ikinci doz istedim epiduralde ama zaten ikinci doz gelene kadar ıkınarak bebeğin kafasını çıkarmıştım acil doğuma aldılar iki ıkınmada çıktı prensesim minicikti 2550 gram 48 cm dogdu minicikti ama şimdi küveze aldılar oksijen. Desteği veriyorlar şükür tüm sonuçları güzel çıktı kendi kendine nefes almayı başarıp gelecek yanıma prenses dua edin olurmu
inşallah hepiniz tek avazda doğurursunuz sağlıkla sıhhatle 😍