betuss10 Haftamdayım sanki bu hafta hareketleri azaldı doğuma yakın azalıyormuş diye okumuştum buradan ama sizce erken mi? Sizlerin ne zaman hareketleri azaldı hanımlar ?
Kevser01 betuss10 38. Haftamdayım 4 gozle hareketlerinin azalmasini bekliyorum ama hala hareketli artik biran once hayirlisiyla dogsun istiyorum 😅😅
yuvamerve17 betuss10 bebekten bebeğe de değişebilir bence doktora gidip bi konuş en iyisi daha iyi olur bi nst falan bağlar belki
betuss10 yuvamerve17 pazartesi kontrolüm var o zamana kadar takipte olayım, hareketsiz değil ama sanki azalma var gibi geliyor
yuvamerve17 betuss10 evet benimde öyle , dün hareketi yoktu akşama nst baglattırdım nst bağlayınca oynamaya başladı bir sorun yok dediler
Sevgi_kuscu123456 Bebeğin hareketleri önemli 37 hafta da bende azaldı dedim doktora bebek iyi dedi gönderdi 38 haftada gittimde bebek kalbi durmuştu karnımda o yüzden tek doktorda kalmayın tafsiyem rabim korusun sizleri