ben de lansinoh aldım. bi de silmeden emzirebilme özelliği de iyi. çünkü bazen bi dönem öyle acıyoki kesinlikle silmek istemiyorum. yalnız kremi kalkan olmadan kullanmak bence imkansız ben avent göğüs kalkanı aldım kaymıyor da evde hep onu kullanıcam ilk doğumumda da kurtarıcımdı