Kızlar 18+3 hamileyim aýin 26 da doktor kontrolüm var ayrıntılı ultrason için doktorumamı söylemem gerekiyo bu arada devlet hastanesine gidiyorum doktorlar mı bir randevu ayarliyo yoksa randevu almak için başka bir bölümden mi randevu alıyosun nasıl oluyo bilmiyorum