Nazlican1994 Shrtt 17 haftada bir kere hissettim ama 20. haftadan sonra çok net hissetmeye başladım, ilk gebelikse eğer geç hissedilebiliyormuş 🙂
Mehtap_93 Bende 17+5m ama hissediyorm karnımda bi kıpırtı oluyo böyle bir şey süzülüyomuş gibi ara ara hissediyorum
Shrtt Mehtap_93 bilmiyorum daha tam emin olamadım ben😂 ve bi yandan da hemen hissetmek istiyorum😍ilk gebeliğin mi seninde canım
minnosanasi İlk gebeliğim 17 de hissetmeye başladım, 18+4 oldum artık yavaş yavaş hergün geliyor. Çok şükür 🙏😍
Nutellaaaa Shrtt 18 de falan hissedebilirsin ben arkadaşımla aynı kiloda hamile kaldım hala ayniyiz o 18 de hissetti ben 16da değişebilir yani 🥰
minnosanasi Shrtt 24 e kadar normal diyorlar, tatlı bişeyler içip yada yiyip uzanın karnınıza odaklanın, o zaman farkedebilirsiniz, ben o şekilde farkettim. Yoksa ev işi falan uğraşırken insan farkedemeyebiliyor 😊😊