Gul-42 rahat giyilip çıkabilecek bı elbise giyin çünkü nst ye falan bağlarlar, yanınızda da bı gecelik veya Lohusa pijama takımı olsun, yani odaya çıkınca giyiniyorsunuz genelde, doğumhaneden o mavi onlukle geliniyor,ben normal doğumda odada kendime gelince yürümeye kalkabilince kendi lohusa pijama takımini giymiştim, aynı şekilde seseryanda da odada eltime kendine gelince o önlüğü indirip lohusa pijamasıni giydirmistim, ister pijamalı ister gecelik gibi dizde bı takım koy yanına