Eski9 6.-7. Ayda geçmiştik. Joi marka aldım oto koltuğu ve araba-puset olarak. Çok memnun kaldım. Şimdi 2.gebelik, depodan çıkaracağım hepsini. Ben 9sene önce aldım bu arada çok uygundu tabi o zamanlar ama şimdi fiyatlar uçmuş. Allah kolaylık versin canım.