Bizim bugün vardı detaylı ultrasonumuz. 19+6 yız. Ben hollandada yaşıyorum. Burada türkiyeden biraz farklı bazı şeyler. Mesela herkesin dediği gibi bitin organların ölçümü. Kan akışı. Damarlar idrar yolları beyin lobları na kadar herşey ölçülüyor bu kısmı aynıdır zaten. Ama renkli ultrason burada sadece keyif için ve fotoğraf için yapılan ve sigortanın bile ödemediği ultrason. Detaylı normal 2 boyutlu siyah beyaz la yapılıyor. Zaten ben türkiyedeki doktorları da youtube den sürekli takip ediyorum renkli ultrasonla ilgili onlarda aynı şeyleri söylüyor. Bence Halk arasında biraz abartılıyor gibi geliyor bana. Zaten konumuzda bu değil tabiki. Ama bizim gibi herşey normal ve güzel çıkınca çok şükür eğlenceli bişey tabiki detaylı ultrason. Rabbim herkese aynı sonuçları almayı nasip etsin inş. 🙏🏻